KISAH MAT REMPIT DAN BROTHER POLIS...(>,<)

seorang mamat ni menggunakan jaguhnya melalui jalan raya besar pada waktu malam.



tiba-tiba, polis ternampak dia lalu menahannya kerana ada melakukan kesalahan.






Polis : hoiii... ko xtau ke malam-malam ni mesti buka lampu motor? kenapa x buka lampu motor haaa??!






Mamat : alaaa... buat apa nak buka lampu motor bos.. tiang lampu kan ada kt sepanjang jalan.. sini ada, situ ada, sana ada.. rugila kerajaan sediakan kemudahan utk pengguna jalan raya kalau x digunakan dgn baik.. haiyaaa...






polis tersebut terdiam,, tetapi di dalam hatinya ("cis.. pandai mamat ni menjawab aku oooo.. xpa2!!)






Polis : hmmmm... okla.. aku lepaskan kau.. berambus kau skrg..






Mamat : hehehe.. thank you bos.. calobetey... (tersenyum menyindir).






sebaik sahaja mamat motor tu beredar, si polis menggunakan jalan yg dilalui oleh si mat motor itu tadi sebab nak meronda di kawasan tersebut.. tetapi,3 minit kemudian si polis terlihat kelibat mat motor yang tadi berhenti di persimpangan jalan..






lalu si polis pun berhenti..






Polis : apasal kau berhenti kat sini haa?? aku dah suruh kau pergi tadi??






dgn muka risaunya:






Mamat : aduh.. motor aku pancit la bos.. dah xda angin lagi tayar motor aku ni bos.. aduh2..(CARIGOLD)






Polis : alaaa... kenapa pulak xda anginnya.. kan ada angin ni.. sini angin, sana angin, situ pun angin..






akhirnya si mamat motor ini pulak terdiam...






pengajaran:jgn nak tembak org kalau xnak kena tembak balik.

0 comments:

 
Copyright © LITTLE ROCKSTAR