Wanita ibarat kaca yang berdebu

Dia ibarat kaca yg berdebu,jgn terlalu keras membersihkannya nanti dia mudah retak dan pecah

Dia ibarat kaca yg berdebu,jgn terlalu lembut membersihkannya nanti dia mudah keruh dan ternoda

Dia bagai permata keindahan,sentuhlah hatinya dgn kelembutan

Dia sehalus sutera di awan jagalah hatinya dgn kesabaran

Lemah lembutlah kepadanya namun jgn terlalu memanjakannya,tegurlah bila dia bersalah namun jgn kau lukai hatinya



Ade ke wanita jenis macam ni ??

❤ =aku tak mahu suamiku berdosa..
lantas aku melabuhkan jilbabku,
berusaha menutup sempurna auratku,

❤ =aku tak mahu suamiku berdosa..
lantas aku perlengkapkan diriku dengan ajaran agama,
agar dapat membezakan antara yang benar dan salah,

❤ =aku tak mahu suamiku berdosa..
lantas aku hadkan pergaulanku dengan yang bukan mahramku,

❤ =aku tak mahu suamiku berdosa..
lantas aku menjaga diri agar terhindar dari fitnah manusia,

❤ =aku tak mahu suamiku berdosa..
kerana aku sayangkan suamiku dan tak mahu suamiku terhumban ke neraka jahanam kerana diriku,

❤ = aku tak mahu suamiku berdosa..
kerana aku


Jodoh dr Syaitan --->Berkenalan...bercinta blandaskn nafsu..maksiat & kahwin

Jodoh dr Jin --->Berkenalan...suke tp cinta x di balas

Jodoh dr Allah --->Bertentangan mata..terus ke menusuk ke kalbu..meminang & pinangan di trime..bernikah..insyaAllah berkekalan hingga ke akhir hayat...& itulah dikatakan SYURGA CINTA ❤

0 comments:

 
Copyright © LITTLE ROCKSTAR