AYAT TERAKHIR DIRIKU SEBAGAI PEROKOK TEGAR..

Sekarang ini isu hangat kempen anti rokok.



Gua sebagai seorang perokok kadang dipandang seperti seorang penjenayah.


Malangnya nasib seorang perokok.


Pernah gua cuba untuk berhenti, namun sangat sukar.


Gua pernah berhenti beli rokok utk berhenti.


Tapi kemudian member2 perokok datang menghulur rokok.


Gua pelik klu gua tak nak berhenti xde yang nak hulur rokok.


Mereka seakan tak rela kehilangan teman seperjuangannya.










Dimana2 sekarang kerajaan begitu ketat soal anti rokok.


Para doktor menulis begitu banyak tentang bahaya rokok.


Bahkan di kotak rokok ditampal gambar2 akibat2 rokok yang merosakkan.






Setelah gua baca semua larangan2 itu,


Akhirnya gua mengambil keputusan untuk






:


:


:


:


:


:


:





BERHENTI…….MEMBACA!






Hampeh tulkan..esok dah masuk spital baru nak berhenti.(ISUHANGAT)


0 comments:

 
Copyright © LITTLE ROCKSTAR